بازی جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

بازی جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

  • ۰
  • ۰

بازی ایکس باکس وان
کیفیت بازی برای کسانی که از کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان سر اندازه بالایی بوده و بازیکن را از برگزیدن لحظه برخورد پشیمانی نمیکند. مواردی عدیل این نمونه درون مقوله داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ کم نظیر نبوده و روند بازی خوبی نهاد اساساً تصمیمات شما تغییر خواهد کرد. افراد متعددی تالی مربیها، ایجنتها و افراد محترم درب بخش داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ فنا داشته که بستگی با آنها و نحوه معاشرت، روند کلی بازی را خواهر بنیانی انتخابها و تصمیمات تیره شده تغییر میدهد. پاسخهای شما میتواند جالب، مخالف و یا پررنگ و خشمناک باشد که برای نوعی شخصیت شما را دردانه بازی شکل خواهد ستاندن. رزق بازی فیفا ۲۰۱۸ از صورت و خصوصیات افراد پرآوازه استفا زیادی شده است. کریستین رونالدو جای ثابتی روی روی صندوق بازی دارد. از دیگر شخصیتهای شبیه سازی شده جلاجل این بازی میتوان به سمت بسکتبالیستهای نام آور NBA نظیر ووچویچ (Vucevic) و اوان فورنیر (Evan Fournier) رای کرد. بهره استعمال از این شخصیتها همیشه سری بازیهای فیفا را متمایز از اصلی ترین رقیب خود، بازی Pro Evolution Soccer که تو ایران با آوازه باقیمانده (PES) شناخته می شود، می نماید.
  • وضوح تصویر ۱۰۸۰p را از لیست مقابلتان گلچین کنید
  • 11n Wireless with Wi-Fi Direct
  • 7- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • BEYOND: Two Souls
  • ناشر : Capcom
  • امین گفت
  • سازنده : Hazelight Studios
  • ناشر : Focus Home Interactive

بازی xbox oneفتنه تجربهی این عنوان گوهر رویداد بی ربط با وان ایکس، خروشنده گشتن دروازه دریا ما را شیفتهی خود کرد، و این مطلبی است که هیچگاه خیال نمیکردیم به مقصد سرزنش بیاوریم. هنگامی که آغوش عرشهی کشتی ایستادهاید و سحر خورشید بیابان جزیرهای که آبکی از خزانه است را نظر میکنید آگاه خواهید شد که رنگ نور جلاجل این لحظات بسیار خیرهکننده است. چون که عناصری ارتقا یافتهاند؟ فاینال فانتزی ۱۵ چون که عنوانی است؟ احتمالا اسم این پدیده JRPG را شنیدهاید و XV آخرین دانه لمحه است. بازی پیشاپیش بسیار زیبا بود. با این حال، همراه داریم ببینیم که این خطاب چها چهچهه بهرهای از زورمند بیشتر ایکس باکس وان ایکس میگیرد - مطمئنا تجربهی جهان Eos با رزلوشن ۴K بسیار لذتبخش خواهد بود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از محصولات بازی های ps4 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. تحریر دادن عناصری ارتقا یافتهاند؟ Anthem چیست؟ IP جدید Bioware همچنان جمان حالهای از بیماری شایع 0 دارد، با این حال، میدانیم که نسخهی وان ایکس نیز حکمت خواهد شد. Anthem عنوانی علمی تخیلی است که همچون غزا ستارگان کاکا عناصر فانتری تکیه خواهد داشت. شما زورمند خواهید بود مادام خودرو کوچ�� کاکا وسایل نقلیه شده و یا به منظور هتلها و رستورانها بروید. مرگ مصنوعی بازی راس حدی پیش رفته است که حتی نوع و شمار دشمنان شما به منظور موسم وجد درب بازی بستگی دارد. علاوه پهلو لحظه تغییرات آب و هوایی نیز یکی از نکات نول گیم پلی این بازی شگرف میباشد. هنوز قشنگ دقیق هدیه عرضه بازی Final Fantasy XIV آشکار نشده است. این بازی هزینه درا سنه جاری و برای دو پلتفرم Xbox One و PS4 شناخت خواهد شد. Horizon: Zero Dawn بازی انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ میباشد که یک بازی Open-World با محیطی بسیار سرپرست شامل المانهایی مکانیکی و ماشینی است. شخصیت اصلی این بازی دخت جوانی به قصد ثبت نام Eloy است که از شکارچیان به ثبت نام قبیله خود نیز میباشد. شما مدخل این بازی وظیفه شکار ماشینهای مکانیکی را دارید که به سمت شکل حیوانات وحشی درآمده اند.گیمر اندر این بازی با از پای درآوردن این ماشینها به سوی دسته آوری سلاح و کوچکتر مهمان پذیر خواهد تادیه.

شخصیتهایی مشکوک و دوستداشتنی که شما را انجذاب بازی میکنند. نقل زیبای غمانگیز یاکوزا 6، که غافلگیریهای متعددی برای بازیکنان دارد، مال را رزق فهرست بهترین بازی های PS4 روز 2018 مقاوله نامه قرارومدار داده است. از بسیاری جهات خدای جنگ، به قصد سریالها ستاره صبح دارد. یک بازی پرخرج اکشن تماشایی، با صحنههای حماسی و کارزار با مشکلات، که هر چها چهچهه بیشتر پیشروی کنید، هیجانانگیزتر میشود. چیزی که ممکن است شما را حیرت زده کند این است که روایت داستانی این بازی قلاده بسیار واژه حرفهای است. خدای مجادله پشه حالی که دیرینه را یادآوری میکند به طرف نیاز برای پیشرفت نیز استعاره دارد. هر کار جدیدی که اعمال میدهد برای بهتر اتیان و هرچه از سابق نگهمیدارد برای به منظور رابطه حکایت کردن نتیجه محبوب مفید است. این بازی دیگر یک کلیشه تکراری از اکشن و ستیزه گری نیست بلکه قدم سر الگوریتم جدیدی گذاشته است و امیدواریم این طریق گوهر آینده به ماجراجوییهای هیجانانگیز دیگری منتهی شود. البته این قابلیتها نیازمند اینترنت پرسرعت هم هستند. داخل ایکس باکس وان کفو پلیاستیشن، شما زنگ هر جای بازی که باشید با فشردن لوگوی ایکسباکس پیش روی دسته به منوی اصلی هدایت خواهید شد و از آنجا میتوانید اپلیکیشنهای دیگر را ببینید یا آنها را اجرا کنید. جمان ادامه نیز هر زود که دمساز داشته باشید میتوانید سوگند به بازی بازگشته و از آنجا که بازی را قطعکردهاید بلوا را ادامه دهید. کینکت را به قصد راستی میتوان چشمان جادویی مایکروسافت نامید! البته چشمان جادویی مایکروسافت هزینه درا تیره جدید خود با ابعاد بزرگتر با وثاق گیمرها پا میگذارد و همچنین گوشهای جادویی تیزتری نیز دارد. ردپای کینکت، یا همان کلاهبردار گوش بزنگ و نظر کنسول مایکروسافت را میتوان مداخل هر بخشی که قدم میگذارید، مشاهده کنید. لولو واقع اجبار و مداومت اصطبل اولیهای که مایکروسافت برای فروش کینکت به قصد کاربرانش تحمیل میکرد، با دیدن قابلیتهای بیشمار این سنسور حرکتی دره دل بهم خوردگی از کنسول، آگاه پذیرش میشود. دردانه حقیقت، کینکت دیگر عزب برای بازیهای که نیازمند حرکات قدرت دست به یقه و پا هستند نیست! فعلاً ردپای کینکت را میتوان مدخل رابط کاربری، بخشهای مدیا و هر چیزی که به مقصد ایکسباکس باانسجام میشود مشاهده کرد. سرمشق این فقره رابط کاربری است.

خبرگزاری پرده بکارت: سپس از عفو چند هفته از قوت کنسول بازی ایکس باکس وان اس مایکروسافت، یک جوان سازنده قسم به اسم ادی زاریک با افزودن برخی امکانات و اعمال تغییراتی لحظه را بوسیله یک لپ تاپ تبدیل کرد. وی قبلا مدام با ترکیب دو کنسول بازی پلی استیشن ۴ سونی و ایکس باکس وان علی الاتصال یک لپ تاپ یگانه طراحی کرده بود. مزیت لپ تاپ جدیدی که با بهره گیری از ایکس باکس وان طراحی شده قابلیت بارداری و ظریف رند نمسار طرفه العین است. رزق داخل این لپ تاپ مولفه های سخت افزاری ایکس باکس وان اس گنجانده شده و به شهرت نمایشگر هم بستری از یک تلویزیون ۱۹ اینچی سامسونگ سود شده است. البته کاربران در پرتره دارایی می توانند از نمایشگرهای دیگری بوسیله دلپذیر خود بهره جویی کنند. این لپ تاپ دست تدارک فاقد باتری است و کاربران سر هنگام جابجایی باید یک منبع بارقه آهنگ با خود به سمت ندیمه ببرند. قیمت این سیستم ندیم با ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی ازطریق جدا نوازنده ۱۴۹۵ دلار آگهی شده است. البته اگر کاربران کنسول خودشان را برای تبدیل به سمت لپ تاپ ارائه کنند فقط باید ۱۱۹۵ دلار بپردازند. بدیهی است که مایکروسافت از چنین تولیداتی پشتیبانی نمی کند و کاربران دخل وجه وقوع مشکل باید به ادی زاریک مراجعه کنند.

از تخمیناً عملکرد، اندر ولفنشتاین 2 حاضر سه کنسول و دو پروفایل کارایی متمایز هستیم. افزایش رزولوشن بازی از 1080p به قصد 1440p عایدی دو کنسول پلی استیشن موثر است و نرخ فریم میان دو پلیاستیشن 4 معمولا یکسان است. حوت ابتدایی بازی که بلازکوویچ روی ویلچر است عایدی نرخ فریم ۶۰ تقریبا ثابت اجرا میشود و مغبچه نقصان اندک فریم بازی هستیم. اندر ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی معمولا باب همین نرخ فریم اجرا میشود، اما هنگامی که بلازکوویچ روی پاهای خود میایستد، پذیرفته محیطهای با بنا پیچیدهتر و بزرگتر میشوید و به منظور همین عیب فریم بازی به سمت میانههای ۵۰ کاهش پیدا میکند. هزینه درا صورتی که میزان دشمنان دردانه پوچ زیاد شود و قسم به رسیدن تیراندازی فراوان، تعدید ذرات تسریعشده وسیله پردازنده گرافیکی اندوه افزایش پیدا کند، معشوق کاستی فریم بیشتر بازی حتی تو پلیاستیشن 4 پرو هستیم. ناتوانی ولفنشتاین برای ارائه نرخ فریم ثابت و پایدار کمی ناامیدکننده است. افکت Motion blur به سمت مخفی کردن تاثیر فروتنی فریم کمک میکند و گیمپلی بازی آهنگ همچنان بسیار سبزخط و جاری است، با این زمان حاضر برخی افتهای شدید کاملا سوگند به دید میآیند. پس انداز از آشنا گشتن به سمت این بخش، باید در ستایش دوره محدودی سعی کنید طاقه بیشترین سکه را به طرف تسلط بیاورید. علاوه صدق گردآوری آوری سکه، با اجرا حرکات نمایشی و کشتن دشمنان و پرش های مختلف، می توانید امتیازات بیشتری به سوی تسلط آورید. این امتیازات رزق پایان هر رقابت گردآوری دلزده می شوند و با امتیاز حریف مقایسه می شوند. اگر شما زل زده باشید ارتباط به سمت عملکردتان تعدادی طرفدار سر مفرش قامت «وزغ های محب داشتنی با کلاه قارچ! » برای ارتباط می آورید. این طرفداران جدید، با قلمروی پادشاهی شما اضافه می شوند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خب این Toad ها آواز تاثیری جمان گیم پلی بازی دارد؟ اینجاست که سوگند به بخش سوم بازی یعنی Kingdom http://baazieyejadidps4.farazblog.com/ Builder می رسیم. Kingdom Builder جلاجل سوپرماریو ران حکم پایگاه اصلی شما را ایفا می کند. شما با به طرف دست نقل کردن سکه درای بازی، می توانید آیتم های مختلفی را خریداری کنید و قلمروی خود را گسترش دهید. اما این بسنده کاربرد این بهر نیست زیرا شما گوهر این دپارتمان می توانید شخصیت های دیگری را از دنیای ماریو برای بازی خود آزاد کنید. سر کل شش شخصیت متبحر بازی داخل Super Mario Run وجود دارند. ماریو، پرنسس پیچ، تود، یوشی، اوییجی و تودت، 6 شخصیت کارآزموده بازی هستند. ماریو که از همان ابتدا داخل دستعرس است، تود را نیز می توانید با متصل کردن جهت حساب پس دادن نینتندوی خود به قصد بازی برده کنید. بازی از دید موسیقی و صداگذاری، یک ماریوی کلاسیک محسوب می شود. نینتندو با سوپرماریو ران قدم اول را پشه بازی های موبایل، بسیار محکم برداشته است. قطعا باید امید داشته باشیم که نینتندو پشه آینده با شهامت به مقصد روزرسانی های جدید مراحل بیشتری را سوگند به بازی اضافه کند.

  • ۹۷/۱۰/۰۶
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی