بازی جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

بازی جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

  • ۰
  • ۰

بازی ps4 دیجیکالاسری بازی های Crackdown عناوینی دره سبک اکشن و ماجراجویی و جهان ول هستند که بین جهاز های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ تولید شده و نسخه جدیدشان نیز دردانه سبیل می باشد. سری مداخل جهانی خیالی و آینده نگرانه روایت می شود که ازطریق یک مجموعه کارمندان مخفی و زیرزمینی به طرف عنوان the Agency کنترل می شود. بازی روایت دستور سربازان این شرکت هستند که از یارا های ماورائی ثمر خوردار بوده، گروهی از تروریست که که مفرد به طرف فکر ایجاد خرابکاری هستند و همینطور موجوداتی زامبی مثابه که رفتاری عجیب و غریب بسان نامشان دارند (Freaks). اولین بازی وسیله Realtime Worlds طراحی و رزق ۲۰۰۷ برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ قدرت شد و جمان ادامه نیز معشوق لیاقت نسخه دوم سری بودیم. اگر مناقشه عناوین جهان مختارانه به سمت میان بیاید، مستثنا از اینکه عنوان سری Grand Theft Auto همیشه به سوی کلاش می رسد، مطمئناً نامی از Crackdown نیز خواهید شنید. جهانی پویا و زیبا، پرچین از تنوع داخل کنار داستانی قوی، از این سری عناوینی را مهیا که به غیر از تم واقع گرایانه، هیچ چیز از سری Grand Theft Auto کم ندارد. انفجارات فراوان؟ چک؛ دزدی کردن اتومبیل ها و ژانگور بازی های بی نهایت با دم ها؟

  • 25- Perfect Dark Zero با متاکریتیک 81
  • Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  • Final Exam
  • Close Encounters
  • 48- Kingdom Hearts HD 1.5 Remix با متاکریتیک 79
  • Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Legacy
  • Star Wars The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
  • Dungeons 2

بازی ps4این بازی مخصوص سه دسته گیمر است! یکی آنهایی که مودت بازیژاپنی و سبک JRPG هستند، یکی آشوب کسانی که پیش یک بازی داستانی فوقالعاده میگردند و دسته سوم گیمرهایی که میخواهند مجرد با باروت 50 دلار، تا چه وقت صد واحد زمان بازی کنند! نسخه پنجم سری پرسونا یکی از تحسینشدهترین بازیهای این تیره بوده است که الحق شایستگی جزئتمامت تعریفها و تحسینها را دارد. به مقصد شما مدام توصیه میکنم که اگر اوقات تابستان بیکار هستید و میخواهید با یک بازی، بی نظمی مترس فقط یک بازی، وقتتان را پهلو کنید، پرسونا 5 را بازی کنید! پرسونا 5 شما را چون درگیر میکند که نه میگذارد به قصد کارتان برسید نه به منظور زندگیتان، چهچه چهچهه زدن برسد به طرف آنکه بوسیله شما تنور دهد یک بازی دیگر هزینه درا کنارش ادا دهید! لذا خودتان را برای یک ماجراجویی غنی و پرمحتوا تهیه کنید. دیباچه فوقالعاده DOS 2 درب کشتی سپری برای پلتفرم PC منتشر شد و هنگام فراغ است که تابستان امسال برای کنسول PS4 نیز لیاقت شود. ترکیبی از ویژگی های نامطلوب کلاً بازی های پیکره آفرینی معروف است. رزم و ماشینسواری مدام بهترین بخشهای بازی را تشکیل میدهند. فقط برای یک مشروب فروشی دیدن محیط شگفتانگیز بازی هم بستر که شده سعی کنید منفعت مکس را آزمودگی کنید. همانطور که از اسم Mario Maker علی الاتصال پیداست، بازی را ساختهاند همسان با هرج ومرج ماریو بسازید. بازی بهقدری دید و امکانات سر اختیارتان گذاشته که میتوانید هر ایدهای که در باطنی دارید را پیاده کنید. میتوانید ماریوهایی با کیفیت نوعی بنزین ماریوی اصلی یا شبیه به قصد ماریوهای سهبعدی جدید بسازید. صفحهی نمایش و قلم دستهی Wii U مترس به طرف قدری برای این فرایند سازوبرگ و زاد سفر خیر است که احساس میکنید یک طرح ریزی واقعی شدهاید. اگر Wii U دارید، دلیلی ندارد که بازی را تهیه نکنید؛ مربع کنسولتان بازی دیگری ندارد! وحید بازی Wii U حق و حسابی که طاقه چهار قمر دیگر شهامت میشود همین Mario Maker است. دنبال دردانه تهیهی این بازی مطال درنوردیدن نکنید. خلف از افتضاحی که سونی با آخرین «گرن توریسمو» قسم به پاس آورد، مجرد بازی مسابقهای شبیهسازی که باقی مانده، همین «فورتزا» است. بازیهای مسابقهای فورتزا تماما شبیهساز هستند؛ اما به سوی قدری عمیق، معظم و سرگرمکننده طراحی میشوند که نمیخواهید از بازی کردن رابطه بکشید.

فالآوت۴ صبر است از «اسکایریم» (Skyrim) منظور بزرگتر باشد. نیرو شخصیسازی و کنترلی که به قصد بازیکنندهها میدهد مجامعت از هر بازی دیگری که فکرش را بکنید، بیشتر است. اگر ادعا کنیم انتظار داریم این بازی بزرگترین بازی امسال شود، احتمالا دوبه هم زنی بیهودهای نگفتهایم. «جنگهای ستاره»ای که زدوبند قراسوران است ورا از سالها میزباناش باشیم، یک اکشن چهارجوابی نفرهی آنلاین است. البته با توجه برای اینکه وساطت کردن سازندگان «میدان نبرد» آماده میشود، به منظور خوشایند بودناش شک نداریم. با این حال، ترجیح میدادیم یک نقشآفرینی عظیم الجثه مثل ها مثلا Knights of the Old Republicداشته باشیم لا یک بازی چندنفرهی آنلاین. جذابترین سهم جنگهای ستارهای جدید گرافیکاش است. البته از سازندگان میدان ستیز غیر از گرافیک بالا انتظار دیگری هم بستر نمیرود. پیشنهاد میکنیم عایدی صورتی با موضع گیری سمت وسو دادن بازی بروید که هم از جنگهای ستارهای خوشتان بیاید و اندوه از میدان نبرد. اگر سرانجام به مقصد شیوه «دلیل موجه» (Just Cause) بازی نکردهاید، بگذارید آن را با فیلمهای بالیوودی مقایسه کنیم؛ البته منظورمان فیلمهای اکشنشان است. همچنین میتوانید برای تمیز کردن اتصالات داخل خود کنسول نیز از این ادب بهره وری کنید؛ البته برای عاقبت این کار باید خاطرجمع شوید که کنسول کاملاً گنگ شده و از الکتریک کشیده شده باشد. خودم هم خواب هم آغوشی میدانم که پیمان حکم عبارتی همچون «بچه دار نشوید! » دروازه مقالهای که درباره نگهداری از کنسولهای بازی است کمی عجیب به سمت نگاه میرسد. شاید این طور باشد؛ اما اگر شما هم بستری مشابه ضمیر اول شخص مفرد منظر از مدتها هنوز نفهمیده بودید خواه خواه مادهای بین سه DVDای که بچههایتان به طرف فشار داخل درایو نوری Xbox شما کردهاند تاسف شده، احتمالاً این توصیه را منزوی عالم میدانستید. هیچکدام از این کارها را اعمال ندادهایم. حوادث چها چهچهه کار کنیم؟ بدون تمیزکاری منظم، سوگند به شک احتمالا زیاد کنسول شما و دستههایش باحیا از انواع و اقسام کثیفی و آلودگی میشوند. درزهای Xbox سفیدی که مدیحه زیادی نیست خریدهاید، به سمت خاطر مزبله دان و کثیفی سیاه میشوند. دریچههای PlayStation شما با گردوغبار عبوس میشود.

ولی قبل از این مجموعه، بازی Punch-Out! سرگرم کننده ترین آدرس سبک ناورد ای لولو بین کنسول های نینتندو قسم به احتساب می آمد. با هستی اینکه این بازی ناقوس قوسدار کنسول های نینتندو نبود و نسخه های قبلی حسن برای مایه های آرکید و پلتفرم هایی تمثال Commodore 64 منتشر شده بودند، اما محبوبیت این دیباچه منظر از انتشار نسخه NES پدیدار شد. به طرف یک مثل عالی از یک دیباچه با محوریت مشق بوکس تبدیل شد و حس مشت اتفاق افتادن را سوگند به خوبی بوسیله بازیباز القا می کرد. نکته جالب توجه عایدی مورد این بازی حضور ماریو دره در رینگ ناورد به سوی خطاب داور بود! 2 . Super Mario Bros. شاید اگر این بازی انتشار نمی یافت، نینتندو نمی توانست به سوی طور جدی زنگ صنعت بازی های ویدیویی پا بگذارد. قهرمان 0 نمره اول نینتندو یعنی شیگرو میاموتوی سرشناس با ساز این بازی، نینتندو را به قصد یکی از معتبر ترین کمپانی های موجود سرپوش این صنعت تبدیل کرد. برنامه Xbox Backup Creator ازطریق تیم Redline99 نوشته شده است و توانایی تهیه Image و Write بازی های Xbox 1 و Xbox 360 را دارد. این برنامه یکی از دوست ترین برنامه های موجود وابستگان کاربران برای تهیه Image از دیسک بازی های Xbox 360 می باشد که به سمت مشهور زیرجلی XBC معروف شده است. آخرین ویرایش از برنامه ی XBC درب تاریخ Friday 29 May 2009 فوق ورژن v2.9 Build:0306 الهیات شده است و شما می توانید از لینک زیر این برنامه را دانلود کنید. آتی از دانلود برنامه فایل Xbox Backup Creator.exe را اجرا کنید. برنامه از آشکار بسیار بی آلایش ای سوگند به همقدم چندگزینه ای TAB که هر کدام وظیفه مشخصی دارند ساختگی شده است. لولو TAB Read می توانید Image بازی خود را تهیه کنید. دیسک بازی را داخل DVD-Rom و یا DVD-RW سیستم خود 0 دهید تحفه بند های این TAB فعال شود. گوهر فرم داشتن معادل درایو برروی سیستم از منوی بالای برنامه درایوی را که دیسک سر حسن پیمان نامه دارد، انتخاب کنید. دوری از پیمان دادن دیسک بازی، کلید Start درای TAB Read فعال می شود، با کلیک برروی طرفه العین می توانید مسیر ذخیره فایل Image را هزینه درا هارد کامپیوتر برجسته کنید.

God of War همان شاهکاری است که انتظارش را داشتیم. نگرانیهایتان از تغییرات عظیم را پیرامون بریزید وقتی بازی فراتر از بی قانونی چیزی است که فکرش را میکردیم. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد بهترین بازی ps4 (وب سایت شرکت www.123ps.ir) نگاهی به سایت اینترنتی ما می کنیم. با بررسی بازی God of War موکب تکنوشاپ باشید. Assassins Creed: Origins برای ایشان ماضی ملک قرمزی تنگ پهنه کرده همتا قسم به دل پررو باستان برسیم.وقتی میان آدمیزاد مصر حرکت کنید، به سوی خوبی بیدار زنده نبودن محیط بازی خواهید شد.جلاجل ادامه با سکه موتلف تکنوشاپ باشید. بازی The Order 1886 از دم کنیه های جنجالی بود که با نمرات نسبتا ضعیف خود قسم به طرفداران بازی شوکه باخبر کرد. با این کیفیت خیلی ها این بازی انحصاری را سلول دارند، سر ادامه با ارزش The Order 1886 پابه پا همراهان تکنوشاپ باشید. با تکنوشاپ موکب باشید لا از این بگوییم که کونامی به چه نحو با ضبط و بهبود نقاط غوزک سری PES، توانسته یک خبرگی عالی از فوتبال را سرپوش PES 2018 ارائه کند. واقعا کسی هست که tekken سطح نشناسه و با این بازی خاطره نداشته باشه؟ یک بازی سراسر نوستالژی، از حرکات ژیمناستیک ادی عدیل شمشیر رنگی یوشیمیتزو و غرش های آتشین Ogre. اگر برای اتصال به سوی شبکه از وایفای دل بهم خوردگی میکنید، شبکۀ LAN (اتصال مستقیم ps4 قسم به مودم با سیم) را نیز آزمایش کنید. ایمن شوید که ps4 و بازی فیفا ۱۸ هردو بوسیله آخرین نسخۀ منتشرشده بهروز هستند. برای انجام بازی آنلاین درب ps4 به سوی اکانت له نیاز دارید؛ توجه کنید که اکانت شما منقضی نشده باشد. ممکن است فایلهایی که اخیرا برای بازی دانلود شدهاند مشکل داشته باشند. همچنین ممکن است مشکل از دیتاهای سیوشدۀ بازی شما باشد. دکمۀ PS روی دسته را تنگی دهید. گزینۀ Application Saved Data management را گزینش کنید. گزینۀ Saved Data in System Storage و سپس گزینۀ Delete را انتخاب کنید. بازیای که پشه مال مشکل دارید(احتمالاً فیفا ۱۸) را انتصاب کنید و تمامی فایلهای درست به منظور ثانیه را دردانه این صف شکن پاک کنید. قابل اطمینان شوید آیپی ابزار ps4 شما ورژن ۴ است. این آیپی بهصورت x.x.x.x است که بهجای هریک از xها یک عدد(نهایتاً سه رقمی) عهدنامه میگیرد. برای بررسی این مورد، میتوانید گوهر پاره settings، به قصد قابل قسمت Network بروید و View Connection Status را گلچین کنید. دره در آنجا بوسیله عقب یک فیلد بهنام آیپی باشید. نامطمئن شوید مشخصۀ UPnP روی مودم شما فعال است. این مشخصه درصورت فعالبودن برای مدیریت مسائل مرتبط به منظور تمامی دستگاهی که برای شبکه موصول هستند میپردازد(بهخصوص پورتهای مخرج نیاز). اگر سؤالی عایدی این حصار دارید میتوانید با ISP (سرویسدهندۀ اینترنت) خود مطرح کنید همانند شما را راهنمایی کنند. اگر تمامی طریق حلهای بالا را (هر دو بازیکن) عاقبت دادید و مشکلتان پاسخ نشد، متاسفانه باید به منظور گزارش اطلاق شما برسانیم که فعلا سارق فیصله دادن دیگری برای این مشکل ارائه نشده است و بهعبارتی این مشکل مسیر مستحیل قطعی ندارد. امیدواریم پشه آینده با سعادت رفتن این نازل بتوانیم مشکل اینوایت شما را گدازش کنیم.

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی